2010年9月7日 星期二

身份認證

事源開了新浪的微博,但進入了才驚覺一個全國性的發言空間,係可以比泰國翟道翟 Market更雜亂100倍唔止的。如小魚跌進太平洋,不但你找不對要傾的對像(湖北的學生,黑龍江大叔......我真係唔啱囉!),亦沒有人會找你(怎找你呢?你的小小小小魚嘛)。而且那些巨魚,大鯨魚身邊,總有一大班小魚圍着,人家已經無限大囉,你又去喂它@@!
只有一個方法,這叫身份認證,即是你係公眾人物,或者有一定知名度才得到認證,你的名字便會在首頁出現,讓人更易找你。
我以作者及自由撰稿人身份去信登記,大陸Sina email覆我叫我email 去HongKong Sina,HK Sina 叫我email俾佢,but 由 China Sina 決定!!!!!!!!What the Fuxk,u dame Sina!!!!
現在我知我人微言輕,俾人玩好正常,So 我過檔囉,anyway,我同廣大同胞亦無乜共同話題!!!!!

沒有留言:

張貼留言